3 is a magic number

3 saker jag ser fram emot
→ Fest ikväll
→ Singapore om 7 veckor
→ Julen.

3 saker jag fasar för
→ att inte hinna med
→ att vara otillräcklig 
→ att inte vara nöjd

3 saker jag gillar
→ Rita
→ Pompisarna mina
→ havet.

3 saker jag inte gillar
→ sd-idiotin som syns överallt.
→ ett stökigt hem
→ konflikter.

3 saker jag vill
→ börja springa igen
→ läsa mer böcker
→ att det ska bli kväll! sugen på fest.

3 saker jag borde
→ planera nästa jobbvecka.
→ svabba golvet.
→ vara modig (?)

3 saker jag kan
→ vissla mycket bra
→ byta frisyr fem gånger om dan. få för mig att klippa det också! 
→ tycka om saker.

3 saker jag inte kan
→ busvissla 
→ vänta på någonting. 
→ se på orättvisor utan att bry mig.

3 saker jag har på hjärnan
→ kollar på idol exakt nu så låtarna dom sjunger. 
→ tankar om att ha glömt nåt viktigt. älskar min kalender och post-it-lappar och anteckningar i mobilen. 
→ Fy vad bra jag har det ÄNDÅ! 

3 saker jag pratar om ofta
→ Vädret
→ Helgen
→ Tjat och gnat.

3 saker jag önskar mig
→ En jädrans taklampa i "vardagsrummet". 
→ Lugn och ro i sjääälen! 
→ En mörkblå kappa tror jag minsann. 

3 saker jag blir lugn av
→ Listor och att checka av dem.
→ Landet. Skogen. Havet. 
→ När jag får prata av mig med mina vettiga vänner.

3 saker jag blir stressad av
→ När det känns som jag har 100 saker i agendan och inte vet vart jag ska börja. (Listor ett måste här!)
→ När jag vill göra massa men inte hinner. Upp som en tupp och ner som en pannkaka då alltså. 
→ Att jag är tidsoptimist. 

3 saker jag ska göra i helgen
→ Bio i fredags 
→ Whiteparty och karaoke ikväll! 
→ Dricka prosecco! 

3 saker jag gjort den senaste veckan
→ Ångest-gråtit
→ Försökt ta tag i saker som fått mig ångest-gråta
→ Mått bättre 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0