det här vet du inte om, men jag väntar på dig.

okej wauuw händer ju saker i ens liv ändå ibland så där.
har ju SLUTAT jobbet. varit på fler intervjuer nu än i hela mitt liv innan. börjat jobba på olika ställen vilket känns så bra då pga får massa erfarenhet! och får ju jobba med ungdomar som jag alltid velat! nytt och lite svårt men kult.
hm hm hm. mer då... har varit i Dalarna hos morfar, mys! 
har såklart även hunnit med ett besök i linköping. drinkfest på fredagen som var mkt kul! hann göra allt en vill göra på en fest (dricka, dansa, sjunga, bodyshots, ragga, hångla, ligga..). Lördagen och resten av helgen var dock bland det värsta någonsin då jag följde med Andre hem till V-vik eftersom hans pappa helt plötsligt dött. Det var en så underlig upplevelse att jag fortfarande inte tror att jag riktigt smält den.
 
Nå. nu är det helg snart. imorgon ska jag BOWLA och på lördag FESTA. 
 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0