Första inlägget 2015 tydligen!

Kom på att när jag är hemma och sjuk kan jag ju faktiskt passa på att b-logga.. så HEJ! här är jag. Jag är som sagt sjuk och varit sen i tisdags (fredag idag så det SUGER). Hatar denna förkylning pga den håller i SÅ jävla länge......  Idag har jag vaknat, DUSCHAT första gången på en vecka (!!!), gått till globen med syrran som också är sjuk.. kollat på how i met your mother.... ahmen.. ja. TUR att man har bra familj och vänner! Idag kom mamma över med lite lunch och godis samt ett alla<3dag-kort från Cornelia, sen ska jag hem till Adela och få mat. Mums mums! 


Okej. är ju som sagt sjuk så det finns inte mkt att skriva. 1 vecka kvar att jobba..på där jag jobbar.. vi får se vad framtiden sen vill. läskigt.
 
nästa vecka ska jag till Linkan, kanske har nåt att skriva efter det? 
 
Pussar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0