Festfest

Det här med att jag ska vara med i festkommittén på jobbet.. 
Min chef tyckte jag skulle passa perfekt för detta. Jag älskar ju fest så jag sa ja på en gång... Ångrar mig lite dock. Måste tydligen stå på scen inför hela medicinkliniken och göra något typ av uppträdande tillsammans med dom andra i festkommittén. Finns en risk att jag kommer falla ihop till en liten hög och skratta ihjäl mig. 
Temat är 50-tal så ni kan ju hjälpa mig med kläder om ni vill? 
Men bäst av ALLT... Jag måste vara ledig pga att jag är med och fixar. Så att... Det är värt förnedringen på scen så att säga. 

Äh. Puss


Kommentarer
Postat av: A

hahah jag ser den lilla högen framför mig. lite som en igelkott!

2015-02-05 @ 10:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0