Denna Veckan I En Sammanfattande Lista.

Bäst i veckan hittils.
Derby i Måndags! 

Sämst i veckan hittils.

Snodd cykel, bajz.

Där har jag ont.

Typ benen.

Det tänker jag mycket på.

Blandade tankar typ ingenting speciellt? MAT? 

 

Det klär jag mig i:

Försöker inte för mkt kläder pga det är ju ändå fortf sommar...

 

Till helgen ser jag fram emot.
Att bli full, att se AMASON LORENTZ och SEINABO. att få äta nåt gott. Röka vaniljcigg.

I lurisarna hör jag.
Space invades my mind med Maja Francis och Kärlekslåtar (lorentz)

Det dricker jag.
Loka Mango

På fredag händer detta.
pop a ganja

Å på lördag det här.
Brunch och popa :D

Söndagen tillbringas så.
Döendes och önskan att det ska regna.

Och mest av allt önskar jag detta.
Att vädret ska vara kanon i helgen, att ölen ska vara god i helgen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0