mot alla regler, vett och etikett.

okej! så förra fredagen var ju urkult! jag helena å hanna såg ett rån (Typ. va några meter från dörren när dom sprang ut från ica). läskigt var det! så lite skärrade började vi sakta men säkert dricka en liten öl. spelade ölkubb (Eh typ obligatoriskt?). sen vare the flame som gällde! det var asskoj. hände med pol.kandare bara så alla pratade politik och undrade var man röstade på. försökte som vanligt lära alla på flamman "STOP DONT TOUCH.." mm. en av dom jag försökte lära visade sig vara FI!:are så han drog jag hem. jag kan berätta för er att det roligaste/jobbigaste i hela skollivet var på onsdagen efter när det visade sig att jag skulle hålla i en redovisning för honom,,,,,,,,,,,,,,
ville..springa..därifrån... gjorde det inte. det var lite stelt... gudars. 
 
igår var det fredag igen! bullermiddag med korren! alla var FINA för vi bestämde innan att vi skulle vara det. så.  goood middag. beställde in en flaska "champagne" och hade bara så fint som vi alltid alltid har. sen fest på saras rum eftersom spanjorerna hade fest i koren och vi är rädda för dom (?).
 
nåväl! gick ner med andre och beställde lite drinkar och öl. och skulle gå till Harrys men insåg att vi borde bara DRICKA ÄNNU MER PÅ FLAMMAN. smart och gjort! Så det blev massa långa-ö-teer och andra drinkar. 2 drinkar för 20 spännn. mums. när kvällen närmade sig tre (antar jag?) ropade någon mitt namn och där stod NJ med nån kompis som va den som ropat (wingman!) hehe. ja så kvällen slutade med Angels och en söt kille. mys.
 
tänkte ta det lugnt ikväll. men nu har jag fan ångrat mig. orka ta det lugnt.... puss.
 
ps. finaste himla låten: Anders Wendin - 1952. jag DÖR vad fin text!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0