i won

HAAAAJ!

okej! nu ni. nä skoja! men ska försöka berätta om mina dagar. torsdagen 8 maj när jag kom hem kan vi börja med. För då började jag med hamburgetorsdag där vi gjorde ALLLLT from de beginnin (bröd å allt!) mumsigt som tusan. Sen åkte vi på förfest där det var INGEN alltså inte ens hon som bor där så då gick vi in å festade tills en tv åkte i golvet. då åkte vi iväg till Platå! Hade en så kul kväll, dansade massa pga fett bra dansgolv där ju! sen hade jag nåt slags seriözsnack med DDD again. vi dansde tills stängning och sen dansade vi hem å sen hångla å låg vi. MM. ja
dagen efter vare Elinpiaden! Klädde mig i ett lakan och började stöka! lyssnade alldeles för mkt på På Zoo. så nu har ju den låten förföljt mig ett tag..gah. Åkte på nån mellanfest i två lägenheter innan kårallen-dax! dansade runt och snackade strunt innan jag åkte hem! va en död hjälte på lördagen men kom ju på att jag blivit bjuden på middag hos Petra petra jesper! Fick älg! så gott! vi spelade kort å drack bubbel, sen drack vi goooda hallondrinkar sen gick vi ut. igen. Nh den här gången! Också kul! träffade massa man kände = vinnande koncept?

MM. sen regnade dagarna bort. tills torsdagen då kom sol å värme igen. vilket var så perfekt det kunde bli för då vare ÖLSTOPET! Gick dit med Signe. vi hörde om en kö ner till keyhuset från blåhavet (= flera hundra meter) Så vi tog med egna öl att förtära utanför. men vi hade tur å ingen kö alls! men vi drack upp våra egna vilket nog va bra för inne på området började all öl ta slut? Ställde mig i brew dog baren där den billigaste ölen kostade 70 kr å va en 9,5a. GoTT sa jag å träffade petra petra å henke vilket gjorde mig superglad! Sen träffade jag Ode och då kom Axel framspringandes! blev GLAD såklart, sen hängde vi lite från å till tills stopet stängdes då pussades vi å sa hejdå för han skulle åka hem dagen efter. 

Dagen efter va UK! vilket jag såklart taggat sönder till och på magiskt vis fått biljett till. vi åt en brunch vid 10 och åkte sen till märkesbacken vid 12! där satt vi ¨å drack i solen, spelade ölkubb mot chalmers (och vann!) och sen gick vi på fredagspub där det var svettigaste varmaste ever. sen stilettrace, å fredagspub igen innan hemgång! Hemma var vi glada å roliga så vi fortsatte med ölen innan vi åkte till Naomi! Där va mkt folk men vi älskar bara varandra så vi satte oss bakom en buske å umgicks! Sen spelade vi kubb med ölburkar och jag stukade foten som gjorde helvetes ont! Mellanfest på en kulle där de mest va pateter och annat löst folk. sen cyklade vi till UK-området! Där dansade jag nog mest. hånglade lite med Ode...........ja det va nog det! 

jaha lördag. tänkte ta det lugnt. kanske. nä. låg ute hela dagen å chillade varje fall! men när kvällen kom blev vi utmanade av fylleryd på kubb å så körde vi fyllekubb vilket gjorde att jag blev ju full. igen. Flamman denna gång å de va fäääb! ÄN en gång massa kul folk tex träffa henrik! sen träffade jag david som jag skulle hitta en kille till. gick sämst! träffa min nya bästis maria å hennes pojkvän! den här kvällen hånglade jag som tur va bara med typ 3 pers såatte,man va ju lugn! nä. gud vad bra att åka hem snart för mig kanske? hej hej lilla levern lever du?
snart fredag.
vad.
ska.
jag.
göra.
då?
jo men grilla. kanske dricka en öl. eller två. MEN PÅ LÖRDAG ÅKER JAG HEM FÖR JAG SKA SKRIVA KONTRAKT på lägenehten i Blåsut!!!!!!!! 
 
wi! 

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0