hej hej hemskt mycket hej!

Det har hunnit vara påsk fest å valborg å tenta å allt sen sist.
vi kan börja med påsk:
var ute på landet! första gången jag sov på nya landet! så mysigt. vi var vid havet, i grisslehamn, grillade, fixade massa i trädgården etc etc :)

fest sen både fre å lör. fredagen gick jag å grillade hos jesper med lundaborna. det var mysigt och tillslut var vi alla väldigt glada (eh fulla) och gick hem till mig i korren där det var fest å sen ner på Flamman. jag lärde mig en låt som jag sen glatt lärde vidare (om ni ber så lär jag er med....) mmm. festade till fem och sen var det bums i sängen! 
På lördagen var det födelsedags fest ala bubbel! Så det var bara att korka upp den och fortsätta festen! massamassa folk som satt på balkongen och mös fullt ut. gick till Harrys, där det faktiskt var kul. träffade mina korrisar där av en slump och kvällen blev lyckad som tusan! Vi gick hem å festade till klockan 8 med Ginochmjölk-drinkar samt jävla massa musik. sen sov jag med simon som kommit å festa med oss. 
BÄSTA MED HELGEN: DET VAR HÖGSOMMAR TROTS BARA APRIL! alltså. det var SÅ jävla varmt och skönt och bäst. Andre hade sina vänner där och jag blev nästan kär i en av dom pga BÄSTA MÄNNISKAN JAG TRÄFFAT? alltså verkligen en sån som i första anblick inte är så...snygg... men alltså! sån himla fin och kul. synd att såna alltid har görlfränd. jajaa! 
Söndagen å måndagen vilade jag men sen var det åter påt igen för Kvalborg! Vi kom fram vid 1 och började med ölen då. sen sittning ,men alltså i:are?? dom sjöng SERIÖST en låt som gick vd vd vd hela dagen, bonus till dom stora och skatt till dom små..ville spy på dom?! Gick med Maria till David å David istället och vi dukade upp ett ölbord på Subway innan vi gick till Snerikes! SÅ JÄVLA KUL DÄR! bästa dansgolvet etc! Dansade fett mycket och kanske flörtade jag lite med David. När vi gick gav jag han en Kram så sa han Tönt och gav mig en puss. JAG ORkAR INTE KILLArrRR! dom är så jävla. jobbiga. seriöst.
 
Well. Valborg! Champagne-frulle hos OscarOscar! Det var också helt mysigt, sen ekonomikum, fetfylla, hem å dricka öl, fest i en lägenhet med egen jävla hiss in, å ja... där nånstans fick kvällen sluta pga maria blev full.
 
Hem på torsdagen tentaplugg fre lör sön tenta mån å NU SITTER JAG HÄR! tisdag. ska hämta Cornelia och så. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0