du kan lita på att det du pekar på det kommer du att få men inte från de gator som du springer på.

För att ta reda på hur mitt psyke står sig kan jag fundera över hur mycket musik jag lyssnar på för tillfället. Förra året la jag till 96 låtar i den spellista där jag enbart i år lagt till 42 låtar. Jag lyssnar alltså mycket mycket mer på musik när jag mår bra. Vet inte varför! Och det spelar typ ingen roll vad det är för musik... ingen funkar bra när jag inte mår bra. 
 
Mina top 5 låtar är just nu (enligt spotty)
1. Head on (hold on to your heart) av Man Man
2. Say youll be there av MO
3. Bubble butt med Major lazer och Bruno Mars
4. The morning med Pusha T 
5. Mercy med Kanye West




ahaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0