sista linköping

Har gjort min sista tid i Linköping nu. SORGLIGT, mest!!! Kommer sakna min korridor något så OTROLIGT himla massa mycket gaggghjhh. 
Sista veckan i Linköping var PLUGG LUGG UGG GG G! Såklart jag var klar i den spraaaaaaaaang jag till Amfi och ölen som flödade där! Det hade ÖSREGNAT HELA dagen, me när jag gick ut från terra var det SOL och himla varmt!!!! Satt och drack öl med Carro tills jag var tvungen att cykla ilsnabbt hem och duscha sminka mig klä på mig (gjordes på cirka 10-15 minuter, rekordsnabb alltså!!). Satt hemma hos Anna sen med Signe också å drack bubbel åt jordisar å lyssnade på musik, innan vi gick till Stångs där vi åt en finfin middag! sen var jag dessvärre tvungen att lämna och bege mig hem dit festen var igång och jesper petra o frida kom förbi <22344 gaggg!!!! 
Allt gick fort och snart satt vi på cyklarna för en sista kväll på kårallen! Det var magiskt kul! 3 BRA dansgolv och massa roligt! Hittade en kille på dansgolvet, som var målad som en tiger och han sa att jag också borde måla mig som en så...det..gjorde...jag...ju............................... mm. snygg blev jag tydligen för jag fick både hångla och ligga med honom!!! 
 
Fredagen sov jag bort typ. Lördagen bilades ner till Götet med Håkan på högsta pga skulle se honom live! Jag och Cat gick ut på Aveneeyunn och chillade med öl o drinkar innan håkan, och även Iduttski kom å drack drinkar med oss! Mysigt ställe vare, mkt pga gulliga bartenders.Håkan var sååå fint! 69 349 personer kan ju inte ha fel? och det var något fett med gästartister som kapten röd och veronica maggio... åh. bra himla helg!!! sen hade jag en ledig vecka där jag gjorde cirka inget men ändå mkt? gick upp vid 7-8 varje dag pga skulle göra saker ZzzZZ. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0