Nu ni

När Cissi ger mig pikar så får jag helt enkelt ta och blogga! 

Jag har inte gjort något spännande i över huvud taget på säkert 2 veckor. Helt seriöst. Jag har jobbat, vart hemma, vart hos mamma och pappa. Typ. 
Idag har vi handlat mat till midsommar och jag är redan nu irriterad på värdparet (fyfan vilket fult ord! Värdpar?). Men jaaaajaaaaaa palla bry sig egentligen. 
Vad jag har förstått så kommer det vankas fylla med stort F på fredag i alla fall. Andreas kommer däcka och/eller spy. Stackarn tål ju ingenting?! 
Efter midsommarhelgen hade jag tänkt åka till landet eftersom alla andra ändå jobbar. Bra timing, Ida!!!!!! 

Återkommer om midsommar. Kanske kommer ha fruktansvärt mycket att berätta? Kommer behöva prata engelska större delen av helgen också. Tacka vet jag alkohol. Dock synd att jag glömt ALL tyska jag en gång lärt mig. 

PUSS OCH KRAM. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0