DIN SOLDAT.

Okej måste skriva ett nytt inlägg NU pga haft en så in.i.helvetes. BRA helg. Alltså!!!!!!!

Kom till Agnes land vid 6-7 tiden och korkade såklart direkt upp med lite rose! Medans vi stod och grillaed började det välla in folk och efter ett tag var vi tydligen 30 pers där! vi spelade kubb ett tag, men sedan gick vi in igen pga kallt som satan ute och värmde oss i alkohol! Sen var det bastu i några timmar och det var så jäkla skoj!!!!!! det var allsång och massa masa bad! åh. efte det hoppade vi studsmatta och jag hånglade loss med en bög. yesbox! Hittade dock en annan kille sen (success!!) så vi delade en 90 säng hela helgen. 
lördagen gick vi upp kl 8 för att bada och sen fortsatte hela dagen med terass-häng! Sen blev det vin å konstiga drinkar, men när dom andra skulle basta stannade jag (och mitt haff?) för att lyssna på musik å dansa. 
det var en så himla himla HIMLA fin helg! Älskar alla så mkt, orkar inte! haffet skrev på facebook idag och tackade för en grym å mysig helg å la till att den va det mkt pga mig.. det finns alltså SNÄLLA och BRA killar? Eh. nä gud jag är inte bitter elelr så! blev bara glad.. haha!


PS! är det så att när man har pojkvän bloggar man dåligt? jag gjorde ju nämligen det också, haha! 
 
Snart är det midsommar också vilket jag taggar REJÄLT till! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0