Stockholm.

SÅ GLAAAAAD över att vara i sthlm igen!! JOORA! Fina sthlm! kommer alltid älska min tid i Linköping, se tillbaka på den och le! där hände mycket som påverkat mig på massa olika sätt. men nu. nu börjar någonting nytt! I sthlm. min stad. MM! spännande! 

Såjaa! helgen som nyss va var väl min första i sthlm nu på ett tag! Fredagen var Grill hos David, sen åkte jag till Trädgården! Älskar Trädgården! Så himla bra ställe!!!!!!! Förtjänar många utropstecken! 
Lördagen var världens bästa Adela värdinna och bjöd på libanesiskt och drinkar! Såhimlagottallihopdregglarnärjagtänkerpådet! Sen blev det utgång med Cliff Barnes och Imperiet! så skoj så!! 
Var dock HELT JÄVLA dödsbakis på söndagen.... Sov å sov å sov å sov (eh spyddelite) M... mådde dåligt tillåme igår på jobbet fortf. Sucksuck! Igår hände jag med Frida och ikväll med Anna och Signe! Lagat lite flädersaft också.. finns ju så himla massa fläder nu??????? överallt! Så tänkte de va bäst! spännaaannnndeee.e..e..
 
TRE DAGAR KVAR TILL SEMESTER! Kom igen nu sommaren! Leverera väder!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0