Its spelled S E M E S T E R !

HEJ! 

jag har ju såklart semester nu.. haft det i snart 3 veckor, så har 1 + 2 dagar kvar (vecka 32 har jag tagit ledigt tors+fre). 
 
jag har fixat lite i min lägenhet plus fått den förra såld. men det är ju inte så roliga saker att skriva om såklart. så det ROLIGA jag har gjort är: Varit i Gagnef på Skanka Loss! och det var nog, på riktigt, bästa festivalen jag har varit på????? den va helt otrolig!!!! Alla bada..DANSADE! å så himla BRA VÄDER och vackert! jag har haft bästa semestervädret tror jag. Så i Gagnef grillade vi, badade, spelade boul, umgicks, dansade, kollade på påtända kändisar... ni hör ju? a m a z i n g ! 

Efter Skanka vilade jag i några dagar innan det bar av mot nästa äventyr.. men det skriver jag om sen PGA det är HELT SJUKT VARMT!!! så måste ta ett dopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0