jag trodde att jag kunde känna igen, men det kan jag inte.

Har haft en alkoholfylld helg. i fredags började vi nere hos Helena. Hånglade lite med Marcus, shottade absinth och dansade i en säng. Sen gick vi upp till kärleksköket. där mikrohånglade jag med jacob och sen tog jag med mig anton upp till mitt rum för att.. ja........ sen gick vi ner å dande på flamman igen.
 
lördagen spelades game cube å sen började vi dricka lite öl. spelade massa spel typ namn-i-pannan å drack öl å så! sen ner på stan en sväng.
 
 
Idag var jag lite trött, men gick upp å till simhallen för lite bad med signe. sen gick vi hem till henne och friterade fisk i hennes nya fritös och gjorde fish-tacos!!!!!!

nu är jag tjock efter denna helg och ska pga det träna imorgon. börjar även min nya kurs imorgon! statsvet. så sen kan jag allt om politik! ska få hänga upp i a & c-huset = med alla tek.fackare = häng i baljan = torsdagskrök och fredagspub!


Puss å Hej! Mitt nyårslöfte går helt ok just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0