its a bitch girl,

hej hej hej.
 
i fredags var det begravning för farmor. den var fin. farmor var en av dom bästa. hon var en riktig krut-gumma som alltid bjöd på gödis och våfflor. har nog haft många vänner som fått äta farmors våfflor! så fin. älskar dig farmor! kollade mot oliver i kyrkan och såg att det rann några stillsamma tårar på hans kinder. farmis hade verkligen många som älskade henne! och det påpekade även prästen (och syftade på att hon haft många män, hehe). 
mm. sen på kvällen var jag bara trött så då kollade jag på captain phillips. den va bra.
 
i går var det lördag och jag gjorde inte så mycket på dagen. gick ner på stan och picklade sen grönsaker...
sen satt jag och spelade lite tvspel och drack rödvin innan jag fick cykla snabbt ner på stan! åt middag på yellow fellow med lite roliga brudar! sen gick vi vidare till BK och idag har jag varit TRÖTTTTTTT.. så jag har bara gjort ingenting ungefär. gått en promenad och chillat i soffan..
 
 
nu är jag så supertrött men får ju inte somna kl sju. får.ej.
 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0