jag vill ha han som ljög för mig jag vill ha han som brände mig. han vill ha nån slags annan tjej, vad för jävla tjej? En ful och tråkig tjej.

alltsooo. ful och tråkig tjej med little jinder kan ju vara nåt av det bättre som finns i musikväg just nu..... galet! så där känns det ju!!!! Alltid vill dom killarna man inte får ha en ful och tråkig tjej. det måste väl alla ha varit med om!!! den där fula tråkiga jävla tjejen! åh! älskar dig lilla låt. 

idag har jag pluggat sämst.. alltså SÄMST! gråter plugg-tårar. ska träna om en timma med Anna! skabliskönt.
har blivit en riktig tjockis, men nu ska jag komma igång igen!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoppas jag! jag vill.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0