sista dagarna i september.

har uppdaterat väldigt sämst. tror att jag själv mår lite si så där. i omgångar. ibland bra, men ibland kan jag inte ens ta mig ur sängen och ligger å kollar in i väggen och gråter. har alltså varit skitjobbigt och verkligen mått skit. nu har jag köpt nå tabletter på apoteket. får se hur det blir nu då.. hoppas bättre!

Just nu mår jag bra! det är fredag. Gör just nu pulled porkkk. ska bara chilla ikväll pga drink-fest imorgon. Ska bjuda på någon vanilj-rabarber-citron drink. 
har fått ett jobbbbbbbbbb! ska jobba med Jeppe. typ som "montör"... Hm. inte så kul. men pengar är kul! 
 
vad mer? jag ska börja skriva in C-uppsats typ nu. Har precis börjat uppsatsförberedande kurs. Den går typ ut på att läsa artiklar och komma på va man själv vill skriva om *gÄÄÄÄÄÄÄÄÄsp*

 
MVH / bergochdalbane-flickan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0