Och snart är september slut!

En ny vecka och snart även en ny månad. Tiden går verkligen snabbt?!? 
Förra veckan jobbade jag, hängde med Andreas och åt middag i Sickla. 
I fredags var jag hemma hos Andreas för första gången! Vi åt mat, drack vin och kollade på film.. Sen somnade lilla jag. 
I lördags åt vi lunch med Elin, Zara och oliver på söder. En himla långlunch blev det och sen lite shopping. 
På kvällen blev det middag med Max och lunkan för att sedan gå ut en liten sväng. Dock blev det inge Debaser pga så jävla lång kö. Den var liksom i klass med trädgårdenkön och det brukar ju inte va så kul. 
Sen hämtade Andreas mig i Solna centrum. Så jävla bra att ha pojkvän (för det är han nu nämligen)! 
Igår följde jag med Andreas och hans familj till en åker utanför Södertälje där Andreas och hans bror skulle skärmflyga.. Eller vad det nu heter. 

När vi var i Mexico så sa jag att det kommer hända något det här året, jag kände på mig det. Trodde dock att det skulle vara att min syster blev gravid (önsketänkande) men det gällde tydligen mig själv? Inte att jag är gravid alltså, det skulle va så jävla onödigt. Men jag är ju kär!!! Och det är ju så kul att jag dör för han är så jävla gullig :) 

Jajaaaa... Annars är allt annat ganska tråkigt. Orkar fan inte jobba! Så tråkigt ju. 
Och jag är världens fattigaste person :)))))) och det är ju kul. Jag skulle kunna byta jobb och flytta, men det är fan ett för stort projekt just nu känner jag. 

Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0