HEJ HEJ!!!!!!!!!!!!!

Jag måste ju uppdatera bloggen!? jag vet inte riktigt vad som hänt sen sist... ska försöka minnas.
Vi var ju på popaganda som Cissi skrivet om. The xx och Håkan var BÄST!! mmmm så fint och bra. dock mådde jag dåligt, men  sånt får man ta bara. livet är inte alltid nice, kroppen mår inte alltid bra.. liksom.
Helgen eftr så hade Oliver 25 års fest som var rolig och jag drack för mycket vin alldeles för snabbt så jag åkte hem vid 2. Andreas var med och fick träffa alla!
sen har jag väl jobbat kanske..?
Nu i helgen som var så hängde jag med Malin på fredagen, sen kom andreas och så drack vi öl alla tre och sen åkte vi hem. i lördags var jag med mamma och pappa...eller nåt.
helt seriöst kommer jag inte ihåg vad jag gjort?! herregud!!!! min syster har varit på besök också, det var jättemysigt.
 
hur som helst är livet rätt trevligt och hösten är fin. har det bra på jobbet också, hade en dålig dag igår och en jättebra dag idag. dom där brudarna är ju såna jävla guldklimpar!!!
 
uppdaterar bättre någon annan dag. är ledig i två dagar nu :)
PUSS
 

Kommentarer
Postat av: A

najs updejt!
du ser det går upp och ner :)

2013-09-19 @ 08:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0