11 september

jag å ida har tydligen skaffat oss liv? Eller? bloggen är typ döende...
 
i helgen hade gökboet drinkfest å det va väldigt kul! jag hade som mål att bli fett full å lyckades nå målet! scoooore! sen åkte vi på rave i vallaskogen å ja. på lördagen va jag INTE så bakis som jag trodde att jag skulle kunna vara med tanke på gårdagens alkoholkonsumtion. jag å mathias gick på bio på kvällen å såg på läskig film. på söndagen gjorde jag typ ingenting mer än lagade mat; Carnitas med pico de gallo å mangosalsa å guaca. kände mig duktig.
 
nu är jag hemma å pluggar statistik vilket är apabapatråkigt. m å s t e  plugga. men det är så tråkigt att jag dör ibland. 
 
förresten så är det september men har varit typ väldigt varmt ändå. bra att veta kanske om några år när man läser bloggen å undrade. såjaaa.
 

Kommentarer
Postat av: A

inte bloggen döööää

2013-09-11 @ 11:00:43
Postat av: Ida

Nej, bloggen kommer inte dö. Den pausar lite bara!

2013-09-11 @ 20:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0