WE CANT STOP

varför var det enklare att skriva förut? det är svårt att skriva ner 10000 tankar funderingar känslor. Speciellt när dom är helt i kaos oförenliga motsägelsefulla svåra att sätta ord på.
 
just nu mår jag bra. liksom inte världsbäst men inte dåligt. funderar på att springa. har gjort det sen 9 imorse. funderat alltså...
 
har handlat mat till imorgon. ska ha halv8hosmig med Anna & Signe. Det blir Västerbottenost terrin med lax, Saltimbocca m potatiskaka och som avslut; chokladfondant med hallon. Mmmmmmmm.
 
 
Alltså. Jag vet inte men ibland känns livet lite som att det står STILLA? förstår ni? Håller ni med? Vad gör man (jag) åt saken? Jag har inget direkt mål heller, jag vet nog inte själv vad det är jag vill ska hända. Men ändå? 
 
 
Hm..............
 
RY X - Berlin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0