sista oktober och det är väl dags då att jag kanske tar och skriver någonting.

har öppnat, börjat skriva och stängt ner igen. många gånger. kan helt enkelt inte skriva längre? tror att det är för att jag antingen mått jävligt dåligt eller mått bra och inte haft tid? 
Tänkte dock att jag ska försöka börja skriva igen. Kanske som ett försök i att kartlägga mina himla tankar? hoppas på att det blir enklare då.
 
HM. Hur gör jag då? Har ni någon ide? Alltså jag tänkte typ skriva när jag kanske tycker att nåt dåligt hänt, varför etc. Och samma sak när nåt BRA har hänt och varför etc. 

Just i detta nu; sitter hemma och letar teorier............ det är alltså astråkigt. läste en rapport från akademiker förbundet, författare Stina Andersson. IDA ÄR DET DIN MAMMA DÅ ELLER? Jag vet ju inte om hon skriver eller så. Men annars kan det ju ha varit det eller hur? Handlade varje fall om socialsekreterare. Tror jag. 
Letar teorier som säger hur en människa som arbetar med att möta människor, oftat i kris, hur de mår.......
jag HITTAR FAN INGE BRA.......*vill vinkla min uppsats..........*...................
Punkter......... bra........
 
Aja. Så från och med NU! (!!!!!!!!!!) så försöker vi kartlägga mitt liv här nu då. Så allt blir frid å fröjd. 

okej. Frågor som jag funderar på till mig själv just nu är: vad vill JAG ha ut av ett förhållande? Vad får jag ut av M just nu, vad är det som är bra med honom? Vad saknar jag?

Den här bloggen kanske kommer att bli jävligt spännande just nu. ahahhaha.
bloggen är alltså min nya psykolog? ELler så är ni två som läsare det. okej men kan ni hjälpa mig med min första fråga? vad är det man vill ha ut av ett förhållande? Jag vet att det är ju vad JAG vill, men jag är helt enkelt fast. i teorier..... om...stöd.........i arbetet.. så ni får helt enkelt hjälpa tilll! Se det som betalning för att jag har tagit upp bloggandet??????????????
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0