och vi hälsade inte ens.

jag har aldrig förstått varför man gör slut med någon man fortfarande älskar.
om man älskar någon så är ju det tillräckligt, eller hur? älskar man någon så sårar man inte den. man kämpar. man har det bra.
 
jag har fan aldrig haft så fel som om det. man kan göra slut med någon man fortfarande älskar. när man inte längre orkar kämpa, för man försöker ändå kämpa. och kärlek är inte tillräckligt. det krävs så himla mycket mer. och att ha det bra.
b
r
a
.
jag vet inte. men vi hade det inte. vi hade det fan inte nå jävla bra. och vi visste nog det båda. jag vet inte. för han vill inte prata.
och jag saknar honom.
jag mår konstant illa och det känns som att mitt hjärta hela tiden slår alldeles alldeles för fort. för hjärtat vill inte heller. det försöker spola fram tiden. 
tills när allt är bra.
 
medans måste jag sakna. sakna nåt så jävla mycket. jag kan inte höra av mig. det är som att någon dött. och vi hälsade inte ens på varandra igår.
gick förbi.
för en vecka sen var dina läppar mina. ditt hjärta mitt. allt var bra, om än i en illusion.
nu går vi förbi. mörkt. svart. ont. så inihelvetesjävla.
och du vill inte träffa mig. för du hatar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0