HELGEN!

i fredags var jag ledig och spenderade dagen med Emelie på fotgrafiska och sen lunch på söder. Skvallrade lite om folk på jobbet och sen en del prat om graviditet och förlossning (hon är gravid nämligen).så sjukt ändå, att föda barn liksom. På kvällen var jag hemma och käkade middag med Andreas  .
På lördagen åkte vi till naturhistoriska men gick lika fort som vi om. Det KRYLLADE av barn överallt och det klarade vi tydligen inte av. Vi åkte istället till wasamuseet som är helt otroligt jättetråkigt! helt sjukt att jag stog ut i nästan 2 timmar utan att gnälla. så jävla snäll flickvän!!! efter det så åt vi hamburgare på vigårda och kollade på kläder till mig.
Sen åkte jag direkt hem till mina föräldrar för att äta middag med familjen. så jävla gott med löjrom! tryckte i mig en hel del. Drack även en rbv och det blir man ju glad av!
I söndag så shoppade vi lite presenter till Sixten som fyllde 1 år.  Efter att vi köpt presenter begav vi oss hem till min kusin för att fira födelsedagsbarnet! Det blev snittar (mera löjrom), prosecco, tårta och snack med släkt. Sen åkte jag hem och åt thaimat! bra helg alltså.
 
nu ska jag jobba ikväll och imorgon! sen åker vi till linköping på fredag :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0