We're up all night to get lucky We're up all night to get lucky We're up all night to get lucky We're up all night to get lucky

Igår efter jag slutat jobbet så åkte jag hem till fam Hammarberg/Larsson för att mata Charlie som är världens gulligaste katt. Efter lite mys och upptorkning av jord i deras sovrum så åkte jag hem. Skulle nämligen till Bromma så jag behövde både duscha oc byta kläder.
Så fort jag steg in genom förren hemma hos Max och Carolina så blev det kramkalas med fina killar. Sen gick vi ut med all mat för att börja denna fantastiska lördagkväll. Det var så himla gott med grillat och rosé, något jag saknar så himla mycket under vinterhalvåret.
Mycket prat och ännu mera skratt blev det! Så himla himla mysigt och roligt att hänga med dom igen. Fick världens egoboost, för dom är så snälla och säger så fina saker.
Tillslut började det regna, då sprang vi in för att lyssna på hiphop, dricka thaisprit och spela in fula vines.
När klockan började närma sig 12 så sa jag hejdå, kramades, pussades och gick till bussen. Mycket bra lördag!
 
Ville ju verkligen söka till den där utbildningen, men sista ansökningsdag är imorgon och jag hade inte fattat att jag behövde göra ett arbetsprov också. Tyvärr så hinner jag absolut inte göra något sådant eftersom jag jobbar imorgon och vill ju gärna skicka in något jag själv tycker är bra (och självklart så bra att jag kommer in).
 
Ny vecka, nya tag!
 
PUSS
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0