summertime hello

ETT MYCKET BRA INLÄGG av Adela belönas med ett inlägg. från mig. CccccccccccCc! p.
 
Jag sitter å är EXTREMT mätt. Åt precis smörstekt sparris med klyftpotatis entrecote bea & tzatse...... man e ju inte mer än student? har även idag, just pga att jag är student, suttit ute 11-17. Eller nä, ännu mer. Varit ute från 10. Då gick jag från skolan nämligen. in till stan å satte mig på NH å det va där jag satt från 11-15. I en soffa. å det var nå så jävla varmt!! hade bara shorts å linne men svettades som en GRIS... sen vid 15 tröttnade vi å gick till ån å åt hallon istället. Å eftersom dom enda trosorna jag hade kvar (som inte låg i tvättkorgen) Va dom jag hade på mig va jag tvungen att åka hem å fixa det. väl hemma såg jag kärleksköket ligga å mysa i solen så då joinade jag dom, åt vattenmelon å mer hallon å så. Sen tvätt. uppp å duscha eftersom jag svettats i cirka sju timmar då... sen in till stan för att köpa maten jag nämnde ovan. NU ÄR JAG SÅ MÄTT! så jävla värt.sitter här med 1 tjockt lager lotion pga är RÖD SOM EN KRÄFTA :( inte så fin.............
 
segt att det bara är måndag eftersom jag vill åka hem hem hem!!!! hem åker jag på lördag! inte tidigare eftersom jag ska på Jens Lekman på fredagen.......

Nu ska jag ner å kolla på game of thrones....obligatoriskt på måndagar..... har nog inte någe mer å förtella idag!

psus å kram idag var en så himla HIMLA HIMLA bra dag! känner livet i mig (INTE att missta för liv i mig.....Känner liv i mig....)

zxoxoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0