spruckna vinflaskor och hjärtan.

hej mina kära vänner. vad ska jag säga? vad ska jag skriva? hur ska jag skriva om min fredag? någonting kändes så fel. så. himla. jävla. fel. när vi sågs i skolan. och innan också. varför hade han inte hört av sig? han hörde ju alltid av sig. och vi sågs. och jag visste att NÅGONTING HAR HÄNT. Smsen med svaren "Vi pratar sen" "Vi pratar när vi ses hemma". 

sitta på handledarmöte och må illa. vilja fly. 
hem. ut å springa. går knappt. någonting är ju nämligen SÅ fel.
hem. smsar vart är du? hemma. varför har han inte sagt det då? vi skulle ju ses då. Ses och prata. jag säger att jag ska gå iväg. nu. vill inte ses. han säger kan vi inte ses innan och prata? OK. kom hem hit då. Gör det. Han lägger sig i sängen. Han är ledsen. "Vill du göra slut?" "Nej. eller jag vet inte... nej"....................................................
VAD HAR DU GJORT???
susanna.
jag hatar henne. så.jävla.mycket. gör ont att skriva om det här nu. 
blir så arg. så jävla jävla arg. Vi sågs igår. hon frågade om vi kunde prata. Allt bara kom tillbaka. jag är så förvirrad.
HUR KAN DU VARA DET? det är ju DU & JAG? hur kan du bli förvirrad? varför? varför varför varför?
jag smäller igen dörren och springer ut. försöker gå. försöker andas. mår så jävla illa. går hem igen. han ligger kvar i min säng. vi pratar. jag är så ARG. LEDSEN. BESVIKEN. RÄDD. allt. vill krama honom. vill slå honom. eller nej. jag slår honom. jag kastar en blomma på honom. jag tar en vinflaska och kastar in den i golvet. det är ett jack där nu. och massa rödvin på väggarna. det var glas förut. han gick hem till mig efter att vi skilts åt och plockade bort det. en liten glasbit låg kvar. jag fick den i foten idag. det blödde. 
vi pratar. jag fattar ingenting. gråter. gråter. gråter. är det slut nu? vi som har planer. vi som sagt att vi älskar varann 1 dag innan. saknat varann. hur kan någonting sådant ta slut?
går ner på stan.
 
träffar signe och gråter floder på systemet. förstår typ inte hur jag fick köpa en box vin där med ett söndergråtet ansikte.......
vi går hem till henne. hon handlar mat och cigg sen går vi ner till ån. där sitter vi och dricker och röker. ibland skrattar jag. ibland gråter jag. vi pratar om mycket. hennes gamla killar. allt. det känns bra ibland. och ibland gör det så ont att tårarna bara kommer. och vi sitter där. bara hon och jag.
det blir kallt.
 
vi går hem och in till henne igen då. kollar facebook för första gången på länge eftersom min mobil varit hemma.
"FAN FAN FAN.. jag hatar mig själv. Snälla kan vi prata? Snälla? Kom hem. Kom hem till mig. jag har varit en idiot"......
 
jag tar en taxi. vi ses på gården utanför vår port. snälla förlåt. snälla. jag har varit en idiot. Efter att varit utan dig 1 timma förstod jag att jag inte kunde vara utan dig. det går inte. snälla.
okej. vi testar. vi testar igen. men snälla gör aldrig aldrig så här mot mig igen. snälla. det gjorde så jävla ont. han lovar. och jag litar på honom. för sån är han. brutalt ärlig. och han har hållit om mig. viskat att han älskar mig. och förlåt förlåt. alla förlåt. han förstår inte vad som hände.
 
och jag hatar susanna. hatar. så jävla falsk. så dum i huvudet.
 
och jag älskar mathias. han gjorde fel. han gjorde så in i helvete fel. men jag måste lita på honom, och jag gör det. har tänkt på fredagen. men allt känns å overkligt? förstår inte att det var jag. att det var vi. han säger också att det känns som en film. en mardröm. så nu tar vi det härifrån, nu är vi ute ur mardrömmen och låtsas att det var en film. en fredag som aldrig hände. den här veckan har varit måndag tisdag onsdag torsdag lördag söndag. fredagen var inte. fanns inte.
 
jag vet inte hur jag ska göra mer än att förlåta och glömma. och jag tror jag kan det. för det här är värt mer än bitterhet och hat.
 
tack för att ni finns ni är bäst. 
 
 

Kommentarer
Postat av: A

usch asså jag fällde några tårar nu.

men nu är det bra hej o hå det är ingen som minns den där fredagen ändå!<3

2013-05-20 @ 08:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0