so lets go today

om 20 min måste jag gå för att hinna med tunnelbanan till t centralen. Där ska jag möta Cissi, sen ska vi äta middag på Vigårda med Adela innan vi ska till.......... vågar inte skriva till vad om nu Adela inte redan listat ut det. Det ska i alla fall bli jättekul!
Igår tvättade jag så himla mycket kläder, sängkläder, soffa, kuddfodral och när jag var klar med det åkte jag till stan för att möta upp Malin. Vi åt bagels och drack vin i solen.
Imorgon ska jag få besök av Zara och Oliver, vi ska fika, mysa med Oliver och jag ska få nycklar till dom eftersom jag ska mata sötis Charlie på Lördag. Kommer  kanske sno med katten hem?
 
Varje vår så kommer jag på en så himla massa saker jag vill göra under sommaren, men det blir liksom aldrig av eftersom jag och alla runt omkring mig är ganska dåliga på att planera in saker. Spontana roliga saker är vi mycket bättre på. eller vi är ju superbra på att planera men att det sen blir av händer sällan!
Men den 15 juni hoppas jag att vi gör något KuL. typ picknick i Hagaparken, fest.. OSV.
 
Puuuuuuussssss <3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0