hetsigt

det känns ju sådär att jag liksom missat en hel helg?!?! måste typ dra den nu för annars kommer den glömmas bort.
förra helgen så jobbade jag men det hindrar inte mig från att gå ut ändå. typ.
först malmen, sen ville jag och lunkan hänga med harry så då gick vi till el amir sen rigoletto. sen sa vi hejdå och åkte till patricia där jag aldrig kommer sätta min fot igen. hej bottenskrap. på riktigt.
KUL hade vi i alla fall. kom hem kl 06 på söndagmorgon. gick upp vid 12 för att bruncha med lisa och adela på rival. det var supermysigt och sen gick vi en himla lång promenad runt hela söder. SLUT.
 
under förra veckan jobbade jag och sånt. kommer inte riktigt ihåg faktiskt.
i lördags jobbade jag, sen hem, duscha, sminka, klä på. Middag hos adela med lisa och cissi. sen åkte adela till norrköping och vi var kvar. lunkan kom, sen rbv på dovas, taxi till cliff barnes (äntligen!!!!) där vi dandansdansade, ny taxi till debaser, där vi dansade mera. sen taxi till jobbet där jag sov i tre timmar innan jag skulle jobba i åtta.
och sen var det SLUT på den helgen också.
 
jag hade superKULT. herrejesus. farligt att ha så kul!
 
 
 
IMORGON ska jag..... göra ingenting på dagen och på kvällen träffa malin. torsdag göra hemligheter.
fredag är en ledig dag. sen jobbbbbb i dagarna tre, sen ledig i dagarna tre.
 
PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0