HEJ BLOGGEN!!

Bloggen, det är Abdi, din enda läsare här. Eftersom dina ägarinnor valt att skita i dig (och indirekt i mig) så skriver jag i dig från mig själv, till mig själv.
 
Jag vill börja med att tacka vädergudarna för att de hittat till Sverige, för det innebar att jag kunde göra detta igår:
 
..dvs, hänga på söder med Lisa och Ida. Här hänger vi utanför vad jag tror är gudshuset Katarina kyrka (?, kan ej sånt), i vilken Lisa förövrigt gjorde nummer 2 i mitt under söndagsmässan (lite lögn, de spelade bara musik). Såhär såg det ut från Guds hus (inte min Guds iofs, för jag är mussa bloggen.), väldigt vacker iaf:
 
 
MEN innan vi låg där och hade lite matkoma hade vi varit på hotell Rival och brunchat som för att fira min födelsedag som var för en månad sen, såhär såg det ut när jag var K L A R:
 
 
Det var hiiiimla treeeevligt!!! :D tack fina!
 
Nu hoppar jag lite men iaf. Här kommer en liten snabbsummering: Rival, strosade som fan runt halva söder, chill vid kyrkan, bajs i kyrkan.
 
Nu är vi på rätt spår igen! Vi fortsatte att strosa längst andra halvan av söder, på vägen fick jag lite balle-inspiration:
 
passar mig speciellt bra eftersom det enda jag tjatade om var glass, och DIARRHEA.
 
Eftersom att vi började bli lite hungriga igen typ fast ändå inte, bestämde vi oss för att gå på thai-båten, eftersom det enda Ida tjatade om var thai-mat.
 
Väl där, vid thai-båten dvs, så ville vi inte gå in för vi var inte hungriga? så vi bestämde oss för att gå vidare, egentligen till la neta men dom jävlarna stängde kl fyra (!!!!). okej. lugn. vi fortsatte att gå mot skrapan där vi bestämde oss för att gå till vapiano om det var öppet. vilket det var. väl där går vi in. sätter oss. träffar på BBs gamla vän J som vi snackade lite skit om innan vi bestämmer oss för att gå utan att ha ätit. för att vi var visst inte hungriga där heller?
 
Vi strosar vidare och bestämmer oss för att gå till taco bar och äta för vi är ändå lite hungriga? väl där... så äter vi faktiskt!!! nacho de lux med guca för mig och min diarrhea mage som förövrigt blev förstoppad.
 
innan jag avslutar min novell bloggen vill jag bara säga att du var saknad Cissi, ses den 16e!!!
 
 
Med vänliga hälsningar,
A
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0