äh

I fredags mina kära vänner så sken solen tänkte jag skriva, men jag tror inte den gjorde det i fredags. jaja.
Efter jobbet mötte jag upp Anders, kollade på lite kläder och sånt och sen gick vi till Vigårda. Pratade med david och jesscia på facetime, drack öl och så kom malin. Åt lite hamburgare som var svingoda och drack mera öl. efter detta så gick vi till treat där adler med vänner var. snackade skit, drack öl och sen kom vi på att vi skulle till debaser. bästa bästa debaser <3
när vi kom dit så ville vi shotta jag och anders så då gjorde vi det. blev lite mer fulla och så. satt ute superlänge och frös. sen kom kim, vi bråkade lite och blev sams igen.
sen gick vi in och dansade. sååå kul. kändes som faching. nästa bra ställe liksom.
alla andra betalade förutom jag. Körde en cissi alltså! gick ut och in men det var aldrig någon som ville ta betalt av mig.
sen där vi 3 någon gång så åkte vi hem. det var kuuuuuul och mys.
I lördags åkte jag hem till zara, thomas och OLIVER. elin och tommy var också med. åt sushi på deras altan och myste med oliver. sen gick vi på promenad till aspudden.
efter allt detta var jag så jävla trött. trodde jag skulle dö typ.
gick hem och sov och sen jobb på söndagen. och jobb på måndagen och igår. men efter jobbet igår gick jag och emelie till lemon bar för att dricka lite öl.
Idag ska jag jobba IGEN. ska snart möta upp emelie för en promenad innan jobbet.
 
och vet ni. dom 3 närmsta helgerna jobbar jag. varje. jävla. helg. fredag. lördag. söndag.
jag mår så dåligt över det här, helt seriöst. sån jävla ångest!!!!!! jag hatar att jobba helg. HATAR. det värsta som finns. FYFAN.
helt klart det sämsta med att jobba inom vården. funderar starkt på att göra någonting annat eftersom det här dödar mig.
(men på söndag är jag ledig och då ska jag vi på brunch <33333333)
 
 
NU har jag gnällt klart.
PUSS
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0