you.

HEJ HEJ HALLÅ! 

det börjar bli vår. Det är fortfarande isande kallt ute. Imorse var det åtminstone 10 minus? Men SOLEN värmer på ett helt annat sätt en den gjorde för några veckor sen. så skönt så. i skuggan är det fortfarande isande... och det krävs fortfarande en tjock jacka för att inte frysa till is. men solen... Och igår när jag va vid hästhagen och solade såg jag även massa blommor! Krokusar! Snödroppar! Dom där gula som jag inte alls vet namnet på!



Så. I helgen hade vi drinkfest i Gökboet! Var jätteskoj! :) Blev full.. såklart.
I lördags..gjorde...jag...ingent..in...g................... åt pizza till frulle å lunch å avslutade med tacos till middag följt av två påsar chips. SåJaA. såg Mellon. Hejade på Sean Banan............. Han vann ej.
 
Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0