you know that im proud and i cant get the words out; I WANT TO BE WITH YOU EVERYWHERE!

Åre var så himla bra. DYRT. Tex kostar bara liftkortet för 3 dagar 1100... å sen hyra skidutrustning.. å tåg... Maten blev gratis som tur va... mathias föräldrar bjöd tillåmed på lunchen varje dag..så himla fina å snälla!!! det är jag glad över. Jag var inte så bra alls på att åka men Mathias var världens finaste och lärde, väntade, stöttade.. Även när jag var sämst och ramlade sa han åt mig att jag var duktig å att han var stolt över mig.. Bullshit liksom, men ändå. så ibland tvingade jag honom att åka med sin pappa eller brorsa så han fick åka lite roligt.. Då åkte jag med hans mamma typ. Sen hann vi vara hemma i sthlm en natt och dag innan vi åkte till Linkan igen. Skulle till skolan i fredags å då sa han nu är det första gången på länge vi inte kommer ses på några timmar.. å såg ledsen ut.Måste gjort någonting rätt i mitt förra livet för just nu är jag så glad! 

I helgen har jag dock gjort ungefär nada. Fredagen kollade jag fotboll (typ itne alls men ändå) och drack lite öl (Typ smakade på mathias öl men ändå). sen gick jag upp och skulle kolla på film, men min himla dator bråkade :( NU är den fixad precis... tog bara sisådär hela helgen.. 
På lördagen började vårstäda lite i rummet sen ner på stan för lunch & shopping. ett par sommarskor bläv dät. 88kr TACK! Sen mötte jag upp Signe Elin & Alex och såg på Små Citroner Gula. en helt OK film.. Han David Tainton var med och han är så jävla snögg!! Filmen var liksom lagom lördagig! RomKom. Sen gick vi och drack lite öl. jag drack en sen vart jag så hungri eftersom jag inte ätit middag & kl var 10.

IDAG....... jag har tvättat... fortsatt och blivit klar med min vårstädning.. ätit lite lunch och verkligen bara softat!
Åker hem till Stockholm på tisdag så mest längtar jag till det och landet-åkningen på fredag just nu.

Oxox.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0