som en slags mini-intervju med mig själv söndagen den 24 mars 2013.

När vaknade du imorse?
Nio-halv tio tror jag nog.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Undra vad klockan är.

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Nixpix. men är också mer av en sms-kung (som någon kallar mig.....)

Vilket humör är du på?
Lugn & glad.

Har du ont någonstans?
Inte nämnvärt! 

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
rätt mätt pga åt just en pizza till lunch. cholklad med apelsin annars då? Eller halloumi!!

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
En Leffe (öl)

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Instagram kanske.

Vad ska du göra ikväll?
Äta mat, söndagsfika & så vill jag se film typ.

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Säkert faktist var det Håkans.

Vad tycker du om din blogg?
Bra ställe att skriva ner mina tankar & minnen för er och mig själv!

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
satt på tåget och kom nog precis in i Åre. 

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Ja. jag har nog redan fått. För att jag är jag? såklart.

När fotade något senast, och vad?
Fotade säkert Åre senast.

Har du gjort av med pengar idag, på vad?
Snart måste jag handlat mat!

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
en vägg.

Vad har du på dig idag?
jeansshorts och en mörkblå tröja som jag har hittat. den är så skön!!!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0