om jag var en riktig bloggerska så skulle den här listan innehålla bilder.

10 saker jag tycker om:

Fredagkvällar
Stockholm
Resa
Rödvin
Att våga
Dansa till Håkan Hellström
Pussas och Kramas och Mysas
Att vakna av mig själv och utan några måsten
När det börjar bli varmt ute
När det är varmt ute
  
9 saker jag tycker mindre om:
Huvudvärk
När det är alldeles för kallt alldeles för länge
Människor som vägrar förstå
Orättvisor
Sjukdomar
När hjärnan spökar för en 
Stökigt
Att inte våga
Saknad
 
8 bloggar jag läser:
NioTillFem
Forni
Hanapee
Flickpingis
UnderbaraClaras
LadyDahmer
Bloggkommentatorerna
Egoina

7 saker jag vill göra i framtiden:
Bo utomlands en stund
Jobba med någonting som är bra
Skaffa mig barn
Resa till tex Japan
Gå en matlagningskurs
Åka weekend med bara bra tjejer
Bo i en fin lägenhet
 
6 saker jag är rädd för:
ORMAR!
Att inte våga.
Att någonting ska hända som vänder upp och ner på allt och gör att jag slutar fungera.
Att jag eller någon nära ska få en obotlig sjukdom..........
Mörkret 
Att bli såra och att såra

5 platser jag tycker om att vara på:

Stockholm 
Sängen
Vid havet
Runt ett matbord med bra människor
Konsert

 
4 ord som beskriver mig:
Schysst
Klantig
Konstig 
Skrattig
 
3 saker jag ser fram emot:
Idas landställe
Träffa Oliver & Cornelia igen
Värme
 
2 bra filmer:
Temple Grandin
Big Fish
 
1 bra låt:
Håkan Hellström - Det kommer aldrig va över för mig 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0