minnet

ingenting hände igår och ingenting har hänt idag. ibland går dagarna och jag vet inte ens vilken dag det är som precis flugit förbi. det är inget kul att inte veta vilken dag det är, det börjar bli lite jobbigt att jag har extremt dåligt minne. glömmer bort saker hela tiden som egentligen är viktiga.
jag ligger i soffan just i denna stund och kollar på den fantastiska serien Girls. varje avsnitt får mig att minnas saker jag själv varit med om, för sådant som redan hänt kommer jag ihåg än så länge. ibland fina saker som man saknar och ibland sorgliga saker som fortfarande gör ont långt där inne.
 
 
nu ska jag sova och vakna upp imorgon och förhoppningsvis veta att det är onsdag(?). 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0