MARS MARS MARS, BLI VÅR!

igår städade och tvättade jag hela dagen, idag har jag städat igenom alla lådor. har hittat allt som jag inte trodde jag hade. en hel del saker från gymnasietiden så som bilder och musik. väldigt väldigt kul att se och höra! så mycket fina, bra och roliga minnen.
alldeles strax ska jag ta mig ut i solen tänkte jag, gå en liten promenixa och sen hem för att plocka upp all tvätt från igår. Det är bara på mina lediga dagar jag orkar med sånt här för annars är jag så jävla trött.
imorgon ska jag jobba och BAKA till mina fina kollegor, frågan är vad?! har ni något förslag? det får inte ta för lång tid eftersom jag faktiskt ska jobba också.
sen efter jobbet ska jag hem till Malin på middag, checka hennes lägenhet som inte är full med flyttkartonger längre och sen spelkväll hos fredrik. har inte träffat någon ur det gänget sen typ midsommar? det var ju inte igår direkt.
 
VILL  HA MINA NYA SKOR PÅ MIG!!! hehehee.. har alltså inte haft dom än. vill även köpa ännu fler skor. Cissi fick mig att vilja ha alla Vans i hela världen också. har hittat ett par så himla fiiiiiina.
 
JUST IKVÄLL EN HELT VANLIG SOMMARKVÄLL. så vill jag säga snart.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0