MaGiC bUnZzZ..

Hola! 
Idag är det fredag och jag har varit i sthlm sen i onsdags. Rullade in på centralen vid tre och då var det åtta grader å sol ute. Najsigt! Mötte upp Lisa å Ida å gick till fotografiska! äntligen! LaChapelle är en speciell konstnär, men jag minns hur jag älskade honom på gymnasiet! Kunde sitta och kolla i timmar på hans bilder? så det var kul att se många av bilderna i verkligheten nu.
Sen åkte vi in till stan och belönade oss själva med lite kläder. Bussen tog oss till Adela där vi fick SJUKT GOD MAT, drack vin och hade det mycket mycket mysigt! Mådde så bra av att mysa med fina flickor. sen åkte jag hem och på perrongen började jag må svinilla, kom hem till G och spydde... så då fick mamma hämta mig. ville inte smitta ner en hel familj med vinterkräksjukan? Snälla mamma... Men mådde bra dagen efter och åkte då tillbaka till G. Myste loss där och nu sitter jag hos mamma igen. Bakar Leilas "Magiska Bullar". Få se va såna smakar rå? Ska ta mig ett bad sen också... Ska bli skönt för ryggen tror jag nog.................... Mmmm... ja sen har nog inte mkt speciellt hänt!  va i stan en snabbis idag å tjänade 50 kr på HM pga det. En tjej skrev en C-uppsats å om jag svarade på frågor (som tog max 1 minut) fick jag ett sånt, så då gjorde jag det. 50 kr e kul å att hjälpa nån med en c-uppsats känns bra ;)
 
 
XoXo / GossiG girl. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0