just for now.

OKAJ OKAJ OKAJ. sitter och ska skriva ett Paper till fredag. OCH DET GÅR SÅ JÄVLA DÅLIGT! HAR GJORT ALLT ANNAT ÄN JUST DET IDAG!!! TEX; köpt godis. Kom dock på (efter att ha ätit upp hela påsen) att jag nog bara va sugen på godis pga för mycket Candy Crush..... Så jävla lurad :'( CC kommer göra mig tJoCkK. Nåväl. Sen har jag bakat Focaccia. Som blev asgott, även om Mathias skrek att det var ALLDELES FÖR MKT SALT I... Han åt det minsann sen..MmMmm! jaja... jag älskar salt för mycket.Godis för mkt... fast iofs är mer sugen än att jag verklgien älskar det? 
 
Borde skriva. Men det är så himla himal tråkig uppgift? 3 artiklar med 25 sidor vardera om olika teorier. På engelska. seriöst. Förstår ni HUR:TRÅKIGT:DET:ÄR:::?:? Och måste läsa för ska välja två av artiklarna/teorierna att applicera på ett FALL... och fallet är så jävla luddigt??? HIHIHI.. Gråter stora jävla tårar nu... 
Ska göra LiTE LITE till, sen ska jag dricka te. och äta focaccia. Kanske sova snart.. är så trött? Somnade vid 10 igår.. när vi skulle kolla på film..hehe oops. skojig. 
 
idag har jag bokat tid för vaccinering mot hpv eftersom jag hade cellis-förändris å måste operera bort lite av livmodertappen (??..Tror jag???)... jaja. Jag är ledig 26-3e april :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0