jag tänker aldrig på det

Vart ska jag börja? med torsdag, för då började även min helg. jag åkte in till stan för att äta lunch med Anders på Tradition. supergod mat, bästa sällskapet och SOLEN SKEN. efter lite häng på stan så tog jag bussen till KS, där jag bytte buss för att åka RÄTT. fick nämligen för mig att jag skulle till KS och ta cellrprov, men det var ju faktiskt i solna centurm. gjorde detta, fick dit Lisa så hon också gjorde det. sen handlade vi mat och vin för att sedan hämta ut mina nya skor och sen hemåt.
lagade mat, drack vin, kollade på bilder, pratade och allt annat. sen fick vi för oss att vi skulle gå ut men när vi väl kom till stan så kom vi på att vi hade glömt att lisa inte hade något leg med sig. detta visste vi alltså men totalt glömt bort. bra hjärnor ändå?!
så då köpte vi te på 7/11, gick till fridhemsplan i vinterkylan och sen hem till en varm säng.
i fredags var jag hemma hela dagen, kollade på film och grät nåt helt sjuuukt mycket till the impossible.
i lördags var jag hemma, vid 7 åkte jag till Lisa, drack vin och så. åkte sen hem till Emma där vi snackade skit och spelade spel. och kanske kanske.... drack liiiiiite för mycket. som nu i efterhand inte gett mig någon ångest. tänker att jag har inte varit speciellt full på jättelänge så det gör inget. och kanske att jag inte riktigt bryr mig..
vaknade dock upp hemma hos någon annan än mig själv. inte så jättegenomtänkt. alls.
hatar att behöva förklara mitt beteende på fyllan.. eftersom jag absolut inte kommer ihåg vad jag sagt. hoppas på att jag inte sagt någonting jag inte kan stå för. är ju även en expert på att hitta på saker när jag är riktigt full. synd bara att inte alla vet detta, hade ju varit så bra. så att ingen tar mig på allvar.
jaja..
åkte i alla fall hem till mamma och pappa i söndags, åt middag, pratade jobb, drack skumpa och sen åkte jag hem.
idag har jag varit på jobbet och typ gjort ingenting? först skulle vi ta fram ett nytt rapportblad. det gjorde vi i 4 timmar, sen ett möte om etik i 1 timme. det var den dagen det. åkte sen hem och gjorde köttfärssås!!! ÄLSKAR köttfärssås.
 
soft med en ny vecka! jobbar imorgon, träna efter jobbet och sen ledig onsdag och torsdag. ska träffa Kim på torsdag och dricka öl med jobbet. sen ska jag jobba fredag, lördag och söndag.
 
hejdå.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0