en uppdatering.

Åre är SÅ fint! Höga berg och djupa dalar. Helt blå himmel idag och jätteskönt! har inte frusit en sekund!! 

Va väldigt länge sen jag åkte skidor så började i barnbackarna idag... Kunde sen avancera, men blir hela tiden omskidad och är inte så duktig alls.. MEN! Det är superskönt!!! mina ben är så trötta nu. och det har bara varit väldigt mysigt... Mathias har varit världens snällaste och haft sjukt tålamod med mig som är sämst.. så efter lunchen fick han åka skidor med sin brorsa istället för sega mig å jag åkte med hans mamma och pappa istället (som är typ jätteduktiga dom med såklart..hans pappa ÄR FRÅN ÅRE? så ni förstår hur bra.. haha!)
 
Jaja. Nu sitter jag i stugan som ligger helt perfekt nära till allt! :) är trött å har ont men på bra sätt. Åh så fint här! ska ta kort å visa er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0