DET KOMMER ALDRIG VA ÖVER MIG.

nu har jag hund-gosat i några dagar. Ska åka till stuvsta ikväll å ha Mello-kväll. Kan ju bli kul.... har faktist sett lite av Mello en gång redan. Vi såg alla nummer, men sen spelade vi Tekken iställe. Jag va grym. Svettades massa av spelet.... jobbigt att fajtas tom på ps3.... 
 
 
 
 
DET KOMMER ALDRIG VA ÖVER MIG! flytt från william, it was really nothing. flytt från boys dont cry. flytt med alla ursäker, flytt från alla fäller. allid en orkan i hälarna aldrig kunna stanna nånstans. HUR mycket jag läntar tills jag får höra Det kommer aldrig över mig? OM DU LÄMNAR MIG KOMMER JAG ÄLSKA DIG OCH OM DU ÄLSKAR MIG KOMMER JAG LÄMNA DIG. Ingenting varar för evigt nej, river en vacker dröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0