16 mars

tänker hela tiden på framtiden och vad mitt nästa move är. hur ska jag komma på det egentligen? vet inte vad jag vill, vet inte när jag vill och jag vet inte hur. ibland känns det som om allt kommer att vara såhär nu, det blev liksom inget mer. det är oerhört roliga tankar att ha innan jag ens fyllt 25.
För några dagar sen på jobbet så sa en av mina jobbarkompisar till mig att jag borde resa. res långt bort i några månader, va precis så ung som du är och gör vad du vill.
men vad löser det? ingenting skulle jag säga.
Jag vill leva mitt drömliv, problemet är bara att jag inte vet vad min dröm är längre.
 
känns som om jag tappat mig själv. någonstans långt borta..
 
ingenting är så perfekt som en soluppgång.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: A

Ida jag ska hitta dig och ta dig till Australien.

2013-03-18 @ 09:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0