STINA5101

HO HEY BLOGGEEEN!!
 
Nu är jag tillbaka. Rubriken är mycket kärlek. det är hälften av mina blivande föräldrar som ska adoptera mig. eeeeeeeeeeeh.... sorry bloggen.
 
back to reality! såhär är det, let me tell you.. jag och cissi är hos ida, eller hos hennes föräldrar rättare sagt. mitt blivande hem. eeeeeeeeeeh skoja bloggen. nej men vi har ätit en supergod middag som ida lagat åt oss, mix av mexikanskt och spanskt. majskolvar, tortillas chips och bröd, och sangria.
 
vi har suttit ute på balkongen och pratat en massa.
 
vi har kommit fram till detta hittills:
 
årets citat: jag har aldrig haft dåligt omdöme.(gissa vem?)
 
årets insikt: jag är våldsam. (gissa vem?)
 
hursom så är Cissan på g hem nu och jag ska sova här hos idan för jag orkar ej gå hem. får tvätta mina kläder inför imorgon. det blir bra. vem orkar gå hem tio i tio liksom? SOVDAGS!!! fast jag vill dricka te liksom. nej men det ska jag göra också. IDAAAAAAAAAAAAA teeeeeeeeee!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0