OCH SÅ BLEV DET HELG IGEN OCH DET ÄLSKAR EN JU!!!!!

Idag är det fredag igen!! I helgen har vi så mycket planerat att man blir helt pirrig. Ikväll ska jag och Cissi hem till Malin för att fira hennes födelsedag. Hon bjussar tapas, fördrink, sangria och drinkar. inte jättetråkigt.
Imorgon ska vi hem till David för att fira hans födelsedag! han fyller 25 imorgon så det ska ju absolut firas. båda två får fina presenter också, eller jag tror att Davids är fin i alla fall.
jag ska strax duscha och sånt för att sen bege mig till Malin för att hjälpa henne med maten etc.
Ska ha på mig min nya klänning ikväll, en hippieinspirerad sådan. med svarta kilklackar till som också är nya. trivs jag i detta kommer jag fan ha det imorgon också. så jävla bra.
 
på tisdag börjar jag jobba igen. det känns väldigt ångestladdat just nu pga många anledningar. vill gärna vara ledig, blir nervös över att jobba på HIA, vet inte vilka jag ska jobba med... mm
Men jag vet ju att det är kul att vara på HIA med svinrädd för att missa något. dom är ju oftast så himla sjuka på HIA. ucsh. läskigt. känner mig inte helt trygg i min roll.. men jag tror det försvinner bara jag kommer dit på tisdag. det är liksom jätteviktigt att hålla koll på patienternas vätskemängd första dygnet.. om det är viktigt kan ni ju försötå hur viktigt resten är. EEEHHHHHH.
fan gnäller jag för? var där hela förra sommaren och det gick hur bra som helst. fast det ska bli jävligt kul också. kommer ihåg att jag knappt villa gå hem förra sommaren under de första veckorna. psyko.
 
NU! ska jag duscha. Puuuusss
 
ps. hoppas du har det bra i London, Adela!!! ds.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0