ledighet och fredag och imorgon

nu är det fredag igen och jag är hemma hos mamma och pappa i sickla. har varit ledig i två dagar nu och har hittils tvättat, städat hela lägenheten, handlat mat, sovit, kollat på tv, varit en sväng på jobbet, packat ihop en massa kläder, åkte till sickla, druckit öl, handlat mer mat, gått promenad och nu är jag här i gästrummet.
pappa fick en ny dator av jobbet när han slutade så jag tänkte testa den lite. känns himla bra faktiskt.
 
Imorgon är ju tanken att vi ska ha picknick här utanför vid vattnet, så jag håller alla tummar och tår att det blir soligt och varmt imorgon. och jag håller ännu mer alla tummar och tår för att cissi ska bli frisk! det kanske hon inte hinner bli tills imorgon, men ändååå.
jag har köpt kubb (för att det e fett kul, typ det enda jag gillar att spela), jordgubbar, körsbär, vattenmelon och ananas som alla söta kompisar ska få. och imorgon ska jag även köpa prosecco. bästa drycken?!
 
Kom just på så sjukt mycket saker man behöver till en picknick. heheeeeehehehehe... det löser sig
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0