give life back to music,

hej och hallå på Nationaldagen! den har jag firat genom att vakna när jag vill, packat ner ALLT jag tänkt ha med mig hem till storstan + dammsugit å småstädat rummet. sen har jag hunnit sola utomhus (solskyddsfaktor 15 och 30). har ändå fått färg! mina ben är numera klassisk shorts-ben så att säga. 
 
snart ska jag till Alex å äta vattenmelon (Köpte 4 kilo idag....å den va sjukt god!) och så ska vi skriva klart uppsatsen! Vi hade opponering i tisdag å det gick väldigt bra både som opponenter och respondenter! sKöNTTt.
 
Såå.. Annars.. Kom tillbaka till Linkan i lördags å då åkte jag hem till Anna å förfestade med henne Emma å Svante sen gick vi ut å ölade lite. va himla skoj å jag blev nog rätt full? Gick å la mig med 1 lins i ögat? varför tog jag bara ut en? mysterium....
Söndagen var jag bakis å härlig men åkte till skolan vid 1 å satt där till 9.............
 
MÅNDAG........ skola å förberedde opponering. Hade lite smått panik hemma sen pga rastlös å jag vet inte vad. Turligt nog så lagade maria mat till mig å sen kollade jag rasmus å peter på Game of T....... så jävla sjukt avsnitt bara? Å sen skulle jag gå upp å sova...själv....
 
Tisdagen va som sagt oppo. Sen åkte jag å Signe till Norrköping för att dricka lite av hennes och Joruns egengjorda vin! Det var inte så gott men jag blev lite full. Norrköping är väldigt fint tycker jag! Vi satt på en uteservering som hette Trädgårn som ja helt enkelt såg ut som en mysig, lummig trädgård...........
 
onsdag; gick ut å sprang när jag vaknade, gick med Maria till stan för att köpa examenspressar å sen hem å gjorde sallad å så kom Signe Jorun å Elin å vi åt å drack det där go-vinet igen å spelade kubb! sen gick vi in till stan å åt kebab å mötte upp folk å drack! jag unnade mig drinkar........å dom tar slut så jävla fort? Folk trodde jag var dum i huvve... 
 
Gick hem vid 12 å kollade på Skärgårdsdr.snart kollat klart på säsong 1! 
 
Så.Ja. imorgon kommer min syster å sandra å så åker vi till götet på lördag! MySii! Sen börjar jag jobba på måndag! 7 veckors jobbande! konstigt.. men ja hej pengar! 
 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0