första lönen på typ ett år! Jippi!

hej hej du icke-glömda men ändå glömda blogg.
nu har det gått 2 veckor sen sista uppdateringen från mig... jag blev helt enkelt sjuk å fick stanna hemma den helgen. veckan efter va jag så mkt piggare på jobbet! på måndagen mötte jag ida å adela å lunkan. vi drack vin på kulturhustaket å åt mat på vapiano. tisdagen va jag med robban å vi promenera på söder å så. onsdagen va biodax med lunkan! på torsdagen åkte jag till morfar å hände där över midsommar. vi bla badade å åt en massa å spela kubb å fem-kamp etc. nu i måndags bjöd ida som sagt på kunglig mat å sangria. igår var jag med nathalie å åt gooo mat å drack rövin. idag har jag varit i stan med ida! rean sög... men vi köpte en presse till mallan vafall! på fredag e det fest nämligen! nämligen är det fest på lördag också! ska bli sjukt skooooooj!!!!!!!!!!!!
 
och snart kommer mathais hem! hoppas jag! han vet ju fan inte ens själv NÄR... så jag hoppas nog mest på att det är snart! men om cirka en vecka....... ja men det kan jag ju stå i med! har ändå massa planerat i några dagar framöver.. 
 
 
 
okej.. klockan är inte ens tio å jag e superjätteasatrött....
 ska nog gå å läsa lite...........
 
 
FAN vad underbart sommarväder vi har varje dag typ också! sommaren r fantastiskt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0