en uppdatering känns som på sin plats.

Hola! 
Snart skolfri i en vecka....känns rätt skönt. DOCK har jag varit så jääääävulskt trött i veckan. jobbigt att jobba tydligen. Aja pengar rullar in, dä gå bbbbra nu... eller inte......är ju trots allt inte ens barnskötare......MmMMm.

Nåväl! Förra fredagen kom Cattis å Sandra till Linköping! jag visade dom skolan å stan! vi mös å hade det gött! de va fint! dan efter gick vi upp halv nio för att bege oss till gööööteborg! älskar vägen där vid gränna å jönköping! Hej fina Sverige! å gillar å åka bil i sommar-sverige... Mysigt.
 
Götet stod på kartan pga HÅKAN! Det var så jäkla MYS! å så jävla bra! Bob Hund va med å gästa. jag fick höra zigenarliv dreamin.... ni hör. så bra! å många nya låtar som va så fantastiska live tex Pistol. så bra låt <3 Tack Håkan! Överfulla spårvagnar förde sen hem oss till hotellet. Sova, äta hotellfrulle å sen bege sig hem igen! tog bara cirka fem timmar varav jag säkert sov hälften av dom? asabasa trött tydligen! Åkte hem till Mathias å va där till tisdagen för då åkte han bort från mig i flera veckor......*jag ä inte bitter!!!!!!!!!!!!* Alltså. nu har det gått 3 dagar då......... jag kan inte förstå att det är cirka tre veckor kvar? det är ju faktiskt bara dåligt..... 1 vecka i london va fan nog.. åh.... tur att jag är så jävla trött efter jobbet att jag bara vill hem å sova? men så är det alltid första veckan! Kanske nästa vecka också! har även känns mig förkyld å min hals har halvt dödat mig... så nu ska jag kurera mig! Vill. Vara. Frisk. På. Lördag. Eller nej... MÅSTE!!!!!!! 
 
äh.. att uppdatera här går sämst? har varit så jävla nere i några veckor å nu har det bara varit fullt upp.. så vem fan har hunnit? inet fan jag. Orakr inte va sjuk nu heller förj ag vill ut å springa!!! men abso itne med halsont...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0